"Hands Held High"

Linkin Park - Hands Held High <3


Idag (Igår om man ska vara exakt eftersom klockan är över 24 när jag skriver detta inlägg) drog jag hem från skolan lite tidigare pga att jag var dålig i magen, men det blev bättre & jag åkte hem till min älskling ! Vi bytte våra julklappar med varandra, sedan kollade vi på film.
När klockan började närma sig runt 21 kom min pappa & hämtade mig & jag fick köra hem. Sköj ! När jag kom hem så bestämde sig älskling & jag att vi skulle öppna våra julklappar redan nu. För båda var rätt så sugna på dom :) Det var en skit snygg "Humör" tröja med färgerna svart/vit. Tack så mycket älskling ! <3
Efter det hände inte så mycket. Låg ner i soffan & smsade med älskling, helt plötsligt vaknar jag i sängen :s Jag har ingen aning/minne hur jag hamnade där men på något vis så lyckades jag.
Klev iallafall upp, fixade lite fika sedan satte jag mig & skrev det här inlägget ! Men nu ska jag nog försöka sova så jag orkar ta mig upp till skolan. Hörs hej !

// Johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0